Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Canon EOS 5D Mark II


Η Χριστουγεννιάτικη βόλτα μας τελείωσε, όπως τελειώνουν και οι διακοπές και τα κεφάλια θα μπουν μέσα ξανά. Το σίγουρο είναι ότι περάσαμε μια καταπληκτικά όμορφη εβδομάδα στα χιόνια με φίλους. Το κρύο ήταν τσουχτερό αλλά εμείς καθόμασταν δίπλα στην ξυλόσομπα και απολαμβάναμε την ζεστασιά και το καφεδάκι μας.

Όπου και να πάω παίρνω πάντα μαζί μου φωτογραφική μηχανή. Μου αρέσει να απαθανατίζω σε όλα μου τα ταξίδια τις αγαπημένες μου στιγμές με τα πρόσωπα που αγαπώ. Φέτος εντυπωσιάστηκα με την ψηφιακή ενός φίλου μου. Είχε φέρει μαζί του την Canon EOS 5D Mark II. Φυσικά το παιδί είναι επαγγελματίας φωτογράφος και δεν θα μπορούσε να μην έχει μια ψηφιακή DSLR υψηλών επιδόσεων.

Η Canon EOS 5D Mark II συνδυάζει κορυφαία ανάλυση με δυνατότητα συνεχούς λήψης 3,9 καρέ το δευτερόλεπτο. Διαθέτει αισθητήρα CMOS 21,1 Megapixels πλήρους καρέ, εξελιγμένο επεξεργαστή εικόνας DIGIC 4, εκπληκτική απόδοση στις υψηλές ταχύτητες ISO, LCD οθόνη Clear View 3.0" και ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά τα οποία μόνο ο φίλος μου και όλοι όσοι είναι επαγγελματίες μπορούν να τα καταλάβουν.

Εμένα μου έκαναν εντύπωση οι απίστευτες φωτογραφίες που τραβούσε το φιλαράκι μου, ήταν τόσο ζωντανές! Καθώς επίσης, με ενθουσίασε και η απίστευτη ποιότητα των βίντεο. Βέβαια, όταν τον ρώτησα την τιμή της έπαθα ένα μικρό σοκ, μιας και κυμαίνεται περίπου στα 2.000 με 2.500€.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο μια παρουσίαση της Canon EOS 5D Mark II:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου