Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Pocket Cinema Projector


Επιστρέφοντας με βαριά την καρδιά στην δουλειά μετά από 2 υπέροχες εβδομάδες διακοπών το μόνο που θα μπορούσε να μου φτιάξει την διάθεση ήταν το μικρό θαυματουργό δώρο που μου έκανε η εταιρεία στην οποία δουλεύω. Φυσικά αναφέρομαι στον μίνι βιντεοπροβολέα Optoma PK 301.

Ένιωσα σαν να έπαιξα poker (τρελαίνομαι να το παρακολουθώ στην τηλεόραση) και να βγήκα με Flush Royal! Μου έλυσε κυριολεκτικά τα χέρια μιας και η δουλειά μου απαιτεί αρκετά συχνά να κάνω παρουσιάσεις σε πελάτες με αποτέλεσμα να ήμουν φορτωμένος κάθε φορά με τον παλιό και βαρύ προβολέα που είχαμε. Δεν περίμενα με τίποτα ότι ένα τόσο μικρό πραματάκι θα είχε τόση φωτεινότητα όσο και πάρα πολύ καλή ευκρίνεια.

Το μικρό του βάρος (250 γρ.) και μέγεθος μου επιτρέπει να το έχω πάντα μαζί μου στην τσάντα του laptop. Είναι το ιδανικό εργαλείο για παρουσιάσεις αλλά συγχρόνως και για την προσωπική μου ψυχαγωγία (μεταξύ μας αυτό!).

Η συσκευασία του μοιάζει με συσκευασία κινητού τηλεφώνου στην οποία συμπεριλαμβάνεται και προστατευτική θήκη του προβολέα για την ασφαλή μεταφορά του, καθώς και τα απαραίτητα καλώδια (αντάπτορας, VGA, RCA, mini USB, τροφοδοτικό). Ο προβολέας διαθέτει υποδοχή mini-HDMI, αλλά το καλώδιο δεν συμπεριλαμβάνεται στο κουτί του.

Ο Pico PK301 διαθέτει θύρες USB, VGA και HDMI. Υποστηρίζει μέχρι 1080i από την mini-HDMI που έχει. Η πραγματική του ανάλυση είναι 854x480. Έχει αυτονομία χάρη στην εσωτερική του μπαταρία, καθώς και υποδοχή για κάρτα MicroSD. Έτσι μπορείτε να αποθηκεύσετε σε μια κάρτα ταινίες ή φωτογραφίες και να μετατρέψετε τον pocket projector σας σε έναν μικρό Media Player. Διαβάζει αρχεία avi, wmv, mpg, mpeg, mp4, 3gp, 3g2, mov, m4v, rm, rmvb, ogm, flv, asf. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι και το μικρό ενσωματωμένο ηχείο που διαθέτει σε περίπτωση που δεν έχετε εξωτερική πηγή ήχου.

Με φωτεινότητα που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα  50 Ansi Lumens, είναι να απορεί κανείς πως αυτό το μικρό πραγματάκι βγάζει τόσο καλή ποιότητα εικόνας, αν λάβουμε υπόψη και την πολύ καλή τιμή στην οποία διατίθεται στην αγορά, γύρω στα 350€.

Με επαγγελματική ποιότητα και απλότητα χρήσης, ο Optoma PK301 απευθύνεται σε όλους.

Απολαύστε το μεγαλείο του μικρού βιντεοπροβολέα στο παρακάτω βίντεο:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου