Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Dune Media Player…


Αρκετό καιρό τώρα είχα μπει στην ιδέα να αγοράσω για το καινούργιο μου σπίτι ένα media player ώστε να μπορώ να απολαμβάνω στον ελεύθερο χρόνο μου ταινίες σε υψηλή ανάλυση και σε κορυφαία απόδοση.

Λόγω του επαγγέλματός μου  έκανα έρευνα αγοράς σε αρκετά προϊόντα αυτού του τύπου, ένα όμως από αυτά κατάφερε να με εντυπωσιάσει και να μου κεντρίσει το ενδιαφέρον.

Ο λόγος για το media player της Dune που φέρει το όνομα «Dune HD Max Media Player».

Είναι ίσως ότι έψαχνα και δεν άργησα να το αποκτήσω. Πραγματικά έχω μείνει άφωνος με τις δυνατότητες του συγκεκριμένου media player γιατί τα συνδυάζει όλα από μία συσκευή.

Επειδή όμως πολύ «παίνεψα» το εν λόγω προϊόν ήρθε η ώρα να αναφέρω κάποια από τα χαρακτηριστικά του : διαθέτει τον καινούργιο Sigma Designs 8642 επεξεργαστή για την ταχύτατη επεξεργασία και αναπαραγωγή Blu-ray ταινιών  μέσω του οπτικού μέσου που διαθέτει, επίσης διαθέτει και υποδοχή για σκληρό δίσκο 3.5” SATA για την αποθήκευση ταινιών, τραγουδιών και φωτογραφιών. 

Επιπλέον έχει την δυνατότητα σύνδεσης με δίκτυο (ενσύρματα ή ασύρματα) για την αναπαραγωγή ταινιών και τραγουδιών δικτυακά αλλά και τη διασύνδεση του με το internet για την ακρόαση και αποθήκευση μουσικών σταθμών και τηλεοπτικών εκπομπών καθώς και για πλοήγηση σε ιστοσελίδες.
Όσον αφορά για τα χαρακτηριστικά του ήχου που αναπαράγει δεν μπορώ να μην αναφερθώ! Υπάρχει δυνατότητα αναπαραγωγής ήχου HD (Dolby True HD, DTS HD Master Audio, LPCM, FLAC) μέσω των αρκετών εξόδων που διαθέτει για σύνδεση του σε σύστημα ηχείων έως και 7.1 καναλιών.

Τέλος η διασύνδεσή του με την τηλεόραση μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, όμως εγώ σας συστήνω μέσω HDMI (για καλύτερη HD ποιότητα εικόνας και ήχου).

Όσον αφορά στην τιμή του είναι λιγάκι τσουχτερή, αλλά πιστέψτε με είναι ίσως ο καλύτερος media player που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά κατά την άποψη μου και τα αξίζει τα χρήματά του. Σας τον προτείνω ανεπιφύλακτα πάντως…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου